Sikket väder!

Som det kanske märks så blev det snöstorm i söndags innan jag skulle ut och starta hojen så det blev inge av med att åka nå på åkern.
Rackarns pissväder skulle man kunna säga!
ingen produkt blev det förra veckan heller.. Jaja, det gör nog inget.
WhoEver som Cäs skulle sagt! :P
Satt och läste Trailer idag på lunchen, och dom skrev om nån snubbe som brukade köra bl a bränslepellets.
Han körde i Åkersberga (sthlm) och så brukade han fara upp till Norberg flera gånger i veckan för att hämta pellets.
Nördig som jag är, så tyckte jag det var rätt fränt att dom nämnde både Avesta och Norberg! Haha!
Nej, när jag vaknar imorn hoppas jag innerligt att det ska vara solsken och minst +5 ute! :)

Bild hittad via google, odla.nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0