Oj oj oj nu var det länge sen!!

Vi har haft fint vår-väder hela veckan nu :)
Helt underbart!
Till och med så att vägarna börjar torka upp!
Det kommer att bli sjukt kul när snön har smält undan lite till så man kan köra upp ett spår på åkern igen!
Lerigt och blött, fint det :P
Jag och Henke var till Sala och kikade på lite grejer hos Karlströms motor idag.
Jag kollade och provade lite hjälmar och Hekne köpte plast- och dekal-kit till KTMen.
Blir bra som tusan när han bytt och satt dit allt det där.
Då får han äntligen lyse på hojen igen! (Han körde bort sitt förra på sommarcup tävlingen i Söderhamn i somras) :P
Imorse skottade jag fram en grop i snön och solade lite.
Vart faktiskt riktigt skönt, nästan vindstilla!
Nu på dagen började det dock smälta så mkt och rasa snö på mig så då var det inte lika kul längre :P

Snygg min... äh jag bjuder på den :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0