Oj, oj

Hittade en hjälm på dirtbikeexpress.co.uk som jag vill ha!
Eller två var det. En youth och en adult.
Vet inte om jag kan ha en youth men det är samma "omkrets" eller vad man säger att måttet runt huvudet är.
Jag har ganska litet huvud, så teoretiskt så borde jag kunna ha den, men sen är väl dom kanske utformade på ett annat sätt än adult hjälmarna!
Vi får se hur det blir, om jag beställer en eller inte. Men jag behöver verkligen en ny!! :P
Tänkte jag skulle hålla mitt ord på att lägga upp en bild på ett av spännena jag köpte igår också!
Det var två, men dom ser likadana ut så det blev bara en på bild!
Fin va?! :D
Nu ska lilla Linda sova, eller ja, lägga mig och läsa Harry Potter.
Jag vet, jag är en nörd ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0