Ninja på promenad

Henke och jag skulle gå ut och gå en sväng i byn, typ vid lunch och en av våra katter, Ninja, valde att följa med oss.
Han brukar alltid tveka efter halva uppfarten och sen vända och springa hem, men idag gick han med oss hela vägen, haha!
Måste sett rätt dumt ut, som att han vore en hund fast i katt-skepnad :P
Han har väl kanske lärt sig av Evert som jag brukar gå en promenad med varje dag, när vi har hand om han :)
Tänkte att jag skulle visa vad som blev av pysslandet med Cäs igår. :)
Hon gjorde handsmycken medan jag gjorde två nya hårspännen!
Bilderna får tala för sig.
Jag tyckte dom vart söta. :)


Kommentarer
Postat av: Cassandra

sv; jag tycker dom ska känna ''I FEEL SOOOO USED :( :( :( :( :('' mohaha ;>

2010-01-10 @ 21:59:06
URL: http://cssna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0