Fotosession

I torsdags var jag, Martina och Gran på The studio i västerås.
Vi var där för att vara "Model för en dag" :)
Vi började med att få information om hur dagen skulle gå till, sen fick vi vänta på make up-artisterna/stylisterna.
Dom var väldigt duktiga med sminket lär jag säga, men när det kom till håret vet jag inte riktigt.. det kändes lite B.
Dom använde till exempel Proffs-spray, alltså sån rosa som man kan köpa på typ H&M.. Tycker att när man jobbar med smink och hår inför en fotosession så bör man ha riktiga grejer!
Nog för att jag är frisör, men jag har mycket bättre hårprodukter hemma än vad dom hade där!
Det är typ som att jag skulle jobba med H&M smink när jag lägger make up på en kund som typ ska på bal eller bröllop... Hur fel låter inte det?
Hursom så var fotografen grym!
Hon kom med ideér hela tiden om hur man skulle posa och så.
Bilderna blev jätte fina!
Skulle jag göra samma sak igen så vill jag lätt ha henne igen! :)
Lägger upp ett par bilder så ni får se :)




Kommentarer
Postat av: Cassandra

Skitsnyggt! :) Kostade det något eller? :)

2010-01-24 @ 21:20:05
URL: http://cssna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0