Egen hårvård

I torsdags hade vi egen hårvård på salongen!
Det behövdes kan man säga!
Ylva klippte mig och vår elev, Jonna, slängde i en silver toning (Goldwell 10V) i mitt hår.
Så äntligen är mitt hår riktigt genomklippt och har dessutom en kall ton :)
Inge mer gult här inte!
Tänkte passa på att tipsa om en ny favorit (för mig) när det gäller hårspray!
Jag har alltid vart lite skeptiskt till Maria Nila- produkter, men det har visat sig att dom är riktigt bra!
Deras hårspray är allt!
Den är grym när det gäller att fixera frisyren, utan att håret känns stelt.
Den luktar, faktiskt, otroligt gott!
Dessutom är den inte blodigt dyr heller. Tror den kostar 139:- hos oss :)
Jag rekommenderar den starkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0