Äntligen!

Nu har jag äntligen kört lite på hojen igen! :D
sjukt roligt!
Jag krängde på framdäcket, med viss handledning av karln min, sen drog jag ut och testade lite igen!
Var jätte länge sedan jag åkte!
Var ute i 45minuter ungefär, åkte mest på vägen men provade faktiskt att åka där det var oplogat också..
gick faktiskt rätt bra med tanke på att jag inte har några vinterdäck på och att jag aldrig någonsin åkt på snö :P
Nu känner jag mig ännu mer "köpa-vinterdäck-sugen"!!
Vi får se hur länge snön stannar, annars blir det att köpa däck nästa månad.
Blir lite lättare att åka då! :)
Henke agerade fotograf vid ett hastigt tillfälle.
Innan jag krängde på däcket.

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Vilken jävla hardcore brud! : D

2010-01-24 @ 21:17:56
URL: http://cssna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0