Wii & snöskottning

Igår kväll drog jag till Hda för att leka med Cäs.
Först tjockade vi oss på donken, åkte hem till mor och far och fick lite fika sen gick vi till Mattias och spelade lite wii!
Haha första gången jag spelat wii :P
Vi hade jätte kul och åkte inte hem förän kl. tre på morgonen typ!
Idag har jag skottat snö i hopp om att kunna köra med hojen på åkern.
Det tog hela eftermiddagen att skotta upp en bana, sen gick det iaf inte att köra..
Tog fram hojen, körde en vända på vägen och sen skulle jag svänga in på banan.
Efter två meter tog det stopp. Suck.
Måste verkligen köpa dubbdäck när jag får lön!!
Det är det första jag ska köpa.
Däck och en ny hjälm.

Skulle kunna bli en sån här! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0