Veckans produkt 3

Har blivit sjukt dålig på att sitta vid datan nu tycker jag!!...
Ja,ja.
En produkt för denna vecka måste vi ju skicka upp iaf!
Hårspray använder ju nästan alla, men det är svårt att hitta en som både är bra och luktar gott!
Ofta luktar dom inte ens lite gott.
Maria Nila's (typ alla produkter) hårspray är riktigt bra.
Den fördelar sprayen fint över hela håret utan att det blir sten hårt!
Dessutom luktar det sommar av den, som någon blomma.
Jag gillar den skarpt och rekommenderar den!
En bild också, såklart!


Kommentarer
Postat av: Erika

Hej jag tänkte bara tala om att jag har gjort en ny blogg.... :)

2010-03-06 @ 09:49:11
URL: http://berglunderika.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0