Co-driver'n

Igår jobbade jag fram till kl. 12.00, bytte om (från mina håriga jobbkläder :p ), slängde mig i bilen och brände iväg till Hda.
Där vart det en kebab med bröd på AliBaba medans jag väntade på att Jimmie skulle ringa och säga att det var dags att åka.
Runt halv två,två eller nått, drog vi till V-hytta, bytte bil för att sen dra till Borlänge och hämta lastbilen.
Första vändan upp på skogen körde timmerbilen framför oss fast så att lastarn fick lyfta upp honom.
Efter han kom vi, laddade lite extra för att slippa hamna i den andras spår, men drogs ner i samma spår och det kändes som att vi skulle vicka med hela ekipaget.
Lastarn fick hjälpa oss också, så då gick det fint!

spåret som vi körde ner i.
Som vanligt när jag åker med Jimmie så lärde jag mig en hel del igår också!
Jag vet att jag är lite som jag är, men intresset bara ökar ju mer jag lär mig.
Jag måste fixa lämp och grejer så jag också får börja köra lite!! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0