Var sak har sin tjusning!

När jag fixar och leker med håret så blir det ofta samma verktyg som används, man har ju sina favoriter!
Tänkte att jag skulle visa vilka kammar och borstar jag som mest använder,
och vilka som är några av mina favorit accessoarer.
Vi börjar med borstarna, börjar från vänster.
1. Den borstar jag ut håret med när det är blött.
2. Bra att föna med.
3. Utmärkt utredningsborste när håret är torrt. Det är även den jag ofta tuperar med ibland (borsten med svinborst).
4. Tuperingskam, änden med pinnar på används vid slätkammning och för att få in den tänkta formen efter att man tuperat håret hårt.
Sen har vi några accessoarer som jag ofta använder.
Dom använder jag lite hur som helst så förklaring kanske inte behövs.. :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Halloj! Har du också kommit igång med bloggandet igen? Är allt bra?

2009-11-19 @ 15:26:29
URL: http://dubbeldaim.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0