Ny kategori

Dags att inviga nya kategorin, som handlar om mitt intresse för lastbilar och motorcyklar.
Det kan tyckas vara konstigt att både vilja vara frisör och lastbilschaufför (tro mig, det har jag fått höra några gånger) men för mig är det helt självklart.
Jag älskar att skapa och vara kreativ med hår samtidigt som jag tycker att lastbilar är så häftiga.
Känslan att vara störst på vägen och att få se så mycket gjorde att jag upptäckte min "trucker"- sida av mig.
I den här kategorin kommer det att dyka upp bilder och info om fräna lastbilsbyggen mm.
Här är ett monster som jag stötte på när jag satt och läste om Volvos nykomlingar.
Den är 30m lång, fullastad väger den 90ton och har hela 11 axlar.
Det tycker i alla fall jag är fränt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0