Hedemora

Igår drog jag till Hda och lekte med Cäs.
Vi var med några av hennes kompisar och kikade på Saw, Både ettan och tvåan.
Började på trean också men då ringde min kära Henrik och ville hem (han var rätt wasted :P ).
Hur som så var det sjukt kul, Cäs skrattade samtidigt som hon var livrädd.
När jag skjutsat hem henne och kommit hem själv så "råkade" jag skicka ett sms om att hon skulle akta sig för grisen. HAHA, stackarn vågade knappt gå och borsta tänderna utan att ringa mig under tiden.
Tror vi alla var mer rädda för henne än för filmen för hon skrek till samtidigt som hon ryckte till så vi andra vart rädda å :P
Haha, vi älskar dig Cäs! <3

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Älskar dig ååh :) Fast du inte är särskilt snäll :< :D <3

2009-11-15 @ 13:27:48
URL: http://cssna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0