Då var det klippt

I fredags tänkte jag att nu är det nog, jag måste göra något åt mitt hår.
Så jag blekte utväxten och klippte mig lite grann.
(Kom dock inte på, förns idag att jag inte lagt upp det ännu)
Jag kom på att jag kan lägga upp en före och efter bild så ni vet hur långt hår jag har.
Kan vara bra att tänka på när jag lägger upp bilder på uppsättningar som jag gjort på mig själv och så.

FÖRE
EFTER
Det blev ganska stor skillnad och håret ser jämnare och fräschare ut.
Anledningen till att jag klippte av det var för att sidorna har varit rätt mycket kortare än nacken eftersom jag haft nått liknande en mohawk och därmed rätt kort på sidorna.
Nu är det iaf lite mer ihop klippt och ser aningen bättre ut :)
De gula nyanserna ska snart vara borta med hjälp av mer blekning och silverschampo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0