Barnvakt

I fredags vart det maskerad och vi anlände till festen som en del av ett zoo.
Jag var en gris (Nasses syster), Cäs var en zebra och Sandra var en söt liten panda!
Sweety var också med och hon klädde ut sig till en western-hora, haha!
Festen var i alla fall väldigt rolig och lyckad!
Som vanligt så var jag bland dom sista hem och när jag var hemma och hade lagt mig i sängen så var klockan 04.32.
Oj oj oj tänkte jag! För jag visste att igår skulle vi iväg till Norberg och gratta Rickard (Henkes syrras karl) och efter det skulle vi hämta upp Henkes systerdöttrar för dom skulle sova hos oss.
(Därför har jag tyvärr haft fullt upp och inte hunnit skriva något förrän nu.
Nu väntar vi på att Henke ska duscha klart så vi kan knalla över till grannarna så barnen får se korna, kalvarna och hönsen :)
Sen blir det mat och sedan ska vi skjutsa hem busfröna!
Under dagen kommer jag lägga upp bilder på en frän frisyr som jag gjorde på Cäs till festen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0