Vad gör man?

Ja, vad gör man åt en hals som känns tre gånger så tjock än vanligt och gör super, duper ont när man sväljer?
Känner mig så kinkig när man klagar över en ont hals men det är sjukt jobbigt ju!
Fick sova max 2h i natt, var helt klarvaken. Lyckades iaf somna en stund nu på morgonen.
Palla vara mer sjuk.. har typ precis blitt frisk efter 5-6veckors förkylning!
Orkar inte, ska jobba nästa vecka och då måste jag vara frisk!!
Hade tänkt åka lite lastbil den här veckan, men det lär ju inte hända nu när jag är sjuk igen..
Hoppas ni får en bra dag  i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Nää, blev inte så. Lockade håret och drog bort lite hår med hårnålar + att jag hade den svarta rosetten på sidan. =)

2009-12-08 @ 20:52:19
URL: http://cssna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0