Trucker

Än så länge så är jag bara co-driver i lastbils hytten, men nu har jag fixat lite så jag kan börja läsa in lite teori också!
Jag vet, jag lär inte ta nå C-kort än på ett tag, måste jobba ihop en ekonomi först :P , men jag är seg på att lära in saker!
När jag pluggade in B-korts teorin så började jag läsa samtidigt som jag fick lämpet till att övningsköra, när jag var 16.
Och halkbanan gjorde jag 4 månader innan jag fyllde 18.
Så nu ska jag i alla fall börja och man lär ju börja någonstans! :)
Lite vett och lärdom är ju aldrig fel om man vill bli bra på något!
Som min bästa lärare, någonsin, alltid sa; Att ha kunskap med sig i packningen väger ingenting!
Hon hade så rätt! Jag saknar henne, hon var så bra!
Jimmie lär få stå ut med att jag hänger med på färderna i lastbilen ett tag till!
Även när jag börjat jobba så ska det inte få hindra :)
Men så länge jag har bra musik med mig så slänger han inte ut mig i alla fall! ;P
Jag har då fått åkt med hela vägen varje gång än så länge och det var ca. 5 år sedan jag åkte med första gången.
Så intresset har jag då, annars skulle jag inte åka alls :P
Nu ska jag gå och kika när killarna spelar hockey på xboxet :)


Kommentarer
Postat av: jimmie

Nej ja lä väl drass med dig :-) har du musiken så fixar vi ju resten,eller hur? minns ja inte helt fel så övningskörde du ju innan du gick ut grundskolan, eller hur var de????De berättar vi aldrig för pappa va?? ha ha god jul på er, ses i Hofors på lördag kram

2009-12-14 @ 20:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0