Partylook


Tänkte att jag berättar lite helgens partylook också!
Hittade inga bilder, jag står mest bakom kameran, så jag beskriver i alla fall :P
Fredagens make up var kanske inte riktigt jag, man lär ju prova något nytt, så Maria och Adrian fick bestämma färg och dom insisterade på grön.
Ja ja, tänkte jag och körde med grön/blå ögonskugga.
Ganska roligt, men som sagt, inte riktigt min stil :P
Håret lockade jag först och sen tuperade jag ganska hårt, sprayade lite och slät kammade uppåt med en borste och fäste med nålar.
Sen separerade jag lockarna lite och fixerade med spray.
Lördagens look blev mer neutral då jag fick bestämma helt själv, hehe!
Håret tuperade jag lätt, spryade och borstade med lätt hand bakåt på ena sidan och fäste med en hårnål.
Resten slät kammade jag bara och fixerade med spray.

Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0