Oj oj oj

God morgon!
Oj, ja, nu har jag inte skrivit på jätte länge!
Men nu ska jag uppdatera lite i alla fall.
Fredagen blev mer fullt upp än jag trodde men det var ju bara roligt!
Började med att jag skulle fixa håret på två stycken, men det blev fyra, så roligt att leka med andras hår :)
Sen drog jag upp på stan för att fixa Cäs present och äta lite lunch, vilket blev en ganska sen lunch för att vara jag :P
Innan jag kilade hem till min lilla Maria hälsade jag på brorsan och Malin.
Dom skällde på mig förra veckan för att jag inte hälsat på dom när jag var hos mor och far sist, så jag passade på när jag ändå var där i fredags!
Det har blitt så att snart hela släkten bor i samma trapphus snart, bara två lägenheter i deras trappuppgång som det inte står Lönnemyr eller Sols på :P
Hehe jag tycker att det är lite töntigt, men väldigt praktiskt när man ska hälsa på dom! :)
I alla fall, efter det bjöd Maria mig och Adrian på mat och sen var det bara att göra sig i ordning för kvällen, som vanligt vart vi sena och jag blev hyper stressad ett tag. Men det lugnade ner sig så fort vi kom hem till Cäs!
Fredagen slutade med Etage, max och prat.. sen sov jag i härliga 2,5h! YEY!
Ändå var jag pigg, fattar inte.
Lördag blev det kalas igen men då blev det hotellet i Hedemora och sen sömn i 3,5h. Hehe.
Nu har jag sovit ikapp lite i natt med att sova i 10,5h, hihi.
Ha det gott!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0