Nytt mode att ha i handväskan!

Jag satt på jobbet idag och läste tidningen medan jag åt lunch.
När jag ser en liten igelkott i en  handväska blev jag nyfiken och började läsa!
Chiuauan är utbytt mot en liten afrikansk igelkott.
haha, jag trodde det var ett skämt, men det verkade inte bättre än att det var sant :P

Ganska praktiskt i och för sig.. kommer det nån som sticker ner handen för att stjäla blir den personen straffad i alla fall :P
Inte så skönt att sticka ner handen i väskan och bli stucken av hundratals taggar!

Dessa igelkottar finns som albino och vanliga.
Tyvärr hittar jag ingen bild på dom i en handväska på nätet men det såg rätt sjukt ut, må jag säga.



                                     Jag lägger upp en bild på en afrikansk albino-igelkott i stället.
                                 
                                      Väldigt söt, men sjukt att man ska ha dessa i väskan..



Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: förstår att du tänker så då:)

Flyttade hit när jag var runt 8 år gammal. För 9 år sen typ.

2009-12-17 @ 21:01:58
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0