Mina nya musik-favoriter!

The baseballs är helt klart mina nya favoriter i högtalarna!
Dom har gjort covers på nya låtar i lite rocka billy stil, så sjukt bra!
Låtar som dom har gjort om:
Umbrella - rihanna
Love in this club - Usher
Hey there delilah - plain white t's
Bleeding love - Leona Lewis
Hot n' cold - Katy Perry
I don't feel like dancing - Scissor sisters
Don't cha - Pussycat dolls
Let's get loud - Jennifer Lopez
Angels - Robbie Williams
Crazy in love - Beyonce' & Jay-Z
This love - Maroon 5
The look - Roxette
Dom jag gillar allra bäst är dom två jag skrev överst och hot n' cold, dom är grymma!
Hoppas att dom gör fler låtar :)
Rocka billy ska det vara! :)


Kommentarer
Postat av: Emmelist

ja det stämmer. barnprogrammen jag såg imorse var små rosa bollar som bara kramades och gungade. fanns inget jävla budskap i det hela :D tacka vet ja förut!

2009-12-09 @ 13:53:34
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0