Look till julbordet!

Nu har jag kommit hem från julbordet med jobbet.
Det var ganska trevligt faktiskt! :)
Jag skrev ju i förra inlägget att jag skulle lägga upp looken jag haft för kvällen.
Det blev röd, hög kjol med svarta små prickar, svart trekvarts-tröja och leggins.
Enkelt och bra :P
Håret lockade jag först och separerade lockarna med en moulding paste.
Sen drog jag bak det och fäste med tre små klämmor på varsin sida, tuperade lite och satte i ett av mina diadem!
Sist så drog jag upp nackhåret och satte i ett stort hårspänne (ett sånt man sätter fast genom att böja det) i guldfärg.
Make up:en blev neutral med lite skimmer vid högsta punkten av ögonbrynet och kindbenen.
Nu ska jag roa mig med att köra lips på xbox:et :P
Ensam hemma, så vad gör man... Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0