Lek med frisyren!

Nu har jag lekt lite med håret igen.
Så här gjorde jag.
Först tuperade jag allt (utom håret intill sidorna mot ansiktet) rakt upp, sen sprayade jag lite lätt.
Tog min borste med svinbort på och borstade lagom hårt uppåt och fäste med nålar. (Om man "väver" med hårnålen så syns dom inte lika mycket).
Mer spray.
Sen gjorde jag halva loopar med håret och fäste med nålar.
En sista vända med spray för att fixera frisyren!
Klart :)
Det är alltid kul att leka med håret och inte vara rädd för att det ska bli fult.
Blir det fult så räcker det oftast med en liten ändring så ser det helt okey ut!
Ju mer man provar sig fram, ju bättre lär man känna sitt hår och vet vad som funkar och inte! :)
Så, lek med frisyren!


Kommentarer
Postat av: Emmelist

vad roligt att du vill vara med :D

haft en bra kväll då? :)

2009-12-09 @ 23:22:28
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emmelist

häftig frisyr!

2009-12-10 @ 15:24:25
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0