Kunde inte låta bli!

När jag kom hem idag så kunde jag inte låta bli att ta upp kameran ur väskan och fota lite.
Det är så super fint här hemma när det kommit så mycket snö!
Tänkte att jag lägger upp ett par bilder så ni får se :)
Henke har varit duktig och skottat upp en gång.


Jag misstänker mina missar Alvin och Ninja för dessa!
När jag kom innanför dörren säger Henke;
Leta efter din överraskning!
Jag letade och fann en slang till min hoj! :D
Tack!! Nu behövs bara vinterdäck, sen jäklar ska det åkas! :D


Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: hehe det är ju bara över östersjön?:P

Men det är mindre snö nu så klart, mindre än i Sverige t.o.m. och på sommaren är det några grader varmare, men det skiljer ändå inte sååå mycket.

Är född där.

2009-12-17 @ 06:55:10
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0