Julbord

I morgon ska jag på julbord med Hårvågen.
Den stora frågan dyker upp: Vad ska man ha på sig?!
Oftast tar jag på mig något som känns lämpligt och passar min stil och det duger, Men julen gör mig nästan hysterisk.
Ända sen jag var liten så har jag varit sån att är det någon gång som är speciell så är det julen!
Jag älskar julen, och har alltid gjort det.
Julen är min tid på året, det är då jag får tända alla ljus, pynta överallt och bara mysa!
Alla jular har sett ungefär likadana ut för mig, antingen hos ena mostern eller den andra.
När man var mindre blev det hos fastrarna ibland.
Men i år så känner jag mest för att vara själv, ingen firar den här julen som tidigare år så jag är mest förvirrad..
Det hinner kanske lösa sig!
Annars drar jag till Hedemora till Sweety!
Men åter till frågan.. vad ska man ha på sig på julbord?
Någon som har något förslag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0