Helt sjukt...

Ja, det är helt sjukt vad trött jag vart och är idag!
Jag tror jag har tappat allt som legat i min hand under dagen.. nästan i alla fall!
Tror jag tappade 4  kammar, två blad till kniven, hårklämmor, handväskan och sist men inte minst så tappade jag gratäng formen som var halv full med potatisgratäng i soffan... så duktig man är!
Det där med gratäng formen var faktiskt ganska roligt ändå!
Jag var så trött att jag bara skrattade, Henke däremot vart inte lika glad :P Hehe!
Sweety och Filip kom ut och hälsade på här ute faktiskt!
Var riktigt trevligt att få besök av en av mina vänner, jag åker mest till dom :P
Så fick man träffa hennes karl för första gången också! Trevligt trevligt!
Eller ja, första gången kanske man inte kan säga, men första gången man prata med han i alla fall!
Vi brukade åka på samma buss när vi båda pendlade till skolan! :P
Han verkar vara en bra prick, jag är så glad för Sweetys skull! :) <3
Det har snöat sjukt mycket idag!
När jag skulle åka hem från jobbet och gick fram till bilen så var det bara att börja skyffla bort 2 decimeter snö som täckte hela bilen! :P
Haha tog typ 20 minuter innan jag ens kunde börja åka hemåt!
Det fräna är att det snöar fortfarande och jag hoppas att det fortsätter :)
Jag älskar snö!!!
Det är så mysigt när snön till och med börjar fastna på fönsterna :)

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: hehe okej, härligt att dulskar snö.

Jga minns när jag bodde i Lettland (jag kommer därifrån) så var det runt 1 m snö och det var verkligen mycket.

2009-12-16 @ 18:57:32
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0