Fixa ögonbrynen

Bästa sättet att fixa ögonbrynen är med tråd!
Pincetten kan man använda på det få stråna som är svåra att få bort med tråden.
Brukar vara svårt alldeles intill brynet för man vill ju inte råka förstöra och dra bort strån som ska vara kvar!
När man använder sig av tråd så försvinner alla småstrån också, och det går mycket snabbare än att stå med enbart pincetten!
Jag fixade mina bryn igår kväll, så här blev det!
Inte så tokigt! Annars har jag rätt mycket småstrån mellan brynen också.
Små och ljusa.



Kommentarer
Postat av: Ellen

Sv: Jo.. Naken hundarna är ju verkligen fulsöta:)

Är verkligen slö med mina ögonbryn, som tur är så är dom inte allt för vilda. och ljusa är dom också. Men nästa gång jag ska ta tag i dom ska jag testa med tråd! Fast folk säger att det gör ont?

2009-12-03 @ 21:36:15
URL: http://lnl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0