Enduro

Nu har karln fått på vintersulor på hojen och är ute och åker i skogen.
Jag hann ta några kort innan kameran fick batteritorsk :)
Tänkte lägga upp någon bild sen när jag laddat den.
Den är lite gay så man måste ha batteri för att datorn ska känna av den :P
Vinter cupen börjar nästa helg så han måste ligga i och träna nu.
Jag får pusha honom att åka nere på åkern när han kommer hem från jobbet i veckan så han kommer in i åkandet igen.
Han har inge lyse på "Gamen" längre så vi får tända gårds-strålkastarn så han kan åka på åkern i alla fall.
Lite jobbigt att lysa upp skogen :P
Tjolahopp!

Kommentarer
Postat av: Emmelistq

ja visst var den snygg :D men den kostade ju därefter också. haha. men kunde man skita pengar skulle jag lätt köpa den ;)



vad gör du idag då?

2009-12-13 @ 16:10:01
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emmelist

kul! själv har jag jobbat :( å ikväll blev det bad och ansiktsmask :)

2009-12-13 @ 23:37:12
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0