En dag avklarad

En dag avklarad, och det gick väldigt bra!
Är verkligen skönt att se lite folk, för omväxlings skull!
Här hemma ser man typ högst 2 pers om man går ut och går i 45min :P Hehe.
Jag hade dessutom en kund som gått i skolan med min far, det var lite fränt tycker jag!
Fränt att dom fortfarande kommer ihåg varann även fast det gått typ 30år och dom hade bara vissa lektioner ihop :P
Jag kom på under dagen att jag tycker att det är kul att form-föna!
När man gick i skolan så tyckte man att det var typ det tråkigaste, men nu när man får göra som man vill och inte bara göra klassisk form blåsning så är det så mycket roligare!
Korta frisyrer är roligast, dom är lättast att forma :)
Bjuder  på en bild från igår, där jag var fullt på pälsad för att vara ute och fotografera Henrik.
Älskar den där mössan! :P
Hoppas alla haft en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0