Dagens Håraccessoar!

Idag har jag roat mig med att göra ett nytt diadem :)
Börjar bli några stycken nu!
Idag blev det ett litet vitt sött diadem, nästan lite för sött för min stil, men det är ju min stil och jag kan göra hur jag vill med den :P
Vissa dagar känner jag för att ha något annorlunda mot vad jag brukar ha, så då är det ju roligt om man har lite och mixa och matcha med :)
Ganska fint tycker jag själv iaf! :)

Jag har inte kunnat uppdatera bloggen nå tidigare idag för Henke har grejat med datorn nästan hela dagen.
Tror att han håller på att bygga om den :P

Kommentarer
Postat av: Emmelist

det är ett schampoo som är utformat speciellt för extensions :) underbart!

2009-12-10 @ 23:49:41
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0